Vi har god beredskap för att säkra kontinuerlig drift av våra instrument
Vi på Triolab AB vill försäkra er om att vi gör allt i vår makt för att följa myndigheternas rekommendationer samt upprätthålla våra åtaganden mot befintliga kunder. Triolabs ledningsgrupp gör dagligen en riskanalys utifrån aktuell situation och agerar proaktivt.
Förändring av situationen kan ske snabbt och det är svårt att förutse hur framtiden ser ut. Nedan beskrivs dagsläget.
Vi är tillgängliga på telefon och mejl
Alla våra anställda kan som vanligt nås på telefon och mejl. Detta betyder att frågor kring produkter, produktsupport, tekniksupport, och beställningar hanteras som vanligt.
Teknisk service och applikationssupport
Vi är 16 servicetekniker i landet fördelade på våra två kontor i Stockholm och Göteborg. Vår högsta prioritet är att säkerställa kontinuerlig drift av befintliga instrument. Akutservice och eventuell förebyggandeunderhåll levereras enligt avtal.
Gällande leveranser
Vi har kontinuerlig kontakt med våra leverantörer och speditörer för att få uppdaterad information om deras leveransförmåga. Vår leveransförmåga är god men vi vill göra er uppmärksamma på att leveransförseningar kan förekomma. Vi informerar berörda användare i förekommande fall.
Med respekt för övriga användare, så ber vi er att inte ”bunkra” reagens & förbrukningsartiklar, då det kan leda till brist för andra.
Tveka inte att höra av er om har några frågor eller om vi på annat sätt kan hjälpa er.
Med vänlig hälsning
Fredrik Brandt, VD
Triolab AB